...
0,00  0

Košík

Žiadne produkty v košíku.

Žiadne produkty v košíku.

Pokračovať v nakupovaní

Ostatné otázky

Často kladené otázky

Elektronicky na www.carnomed.sk/produkty
Telefonicky na t.č. 0914 336 337, v čase otváracích hodín 9:00-17:00.
Osobne, v sídle spoločnosti CarnoMed, s.r.o., Partizánska 2, 811 03 Bratislava

Slovenská pošta, Kuriér GLS, SPS, výdajné miesto podľa adresy (balíkomaty a odberné miesta podľa adresy)

Vaša objednávka je na pošte uložená po dobu 18 dní, vo výdajnom balíkoboxe 2 dni. Po skončení tejto doby sa vracia automaticky na sklad.

Áno, zavolajte na našu zákaznícku linku a  náš zákaznícky servis Vám môže objednávku upraviť, ale len v prípade, že ešte nebola expedovaná. Po úprave objednávky sa zmení aj jej faktúra. Informačné e-maily o stave objednávky, či pripravenosti k vyzdvihnutiu objednávky Vám budú odoslané podľa novej objednávky.

Áno, u nás na adrese Partizánska 2 môžete platiť v hotovosti aj platobnou kartou

Kontaktujte nás mailom na info@carnomed.sk alebo na t. č. 0914 336 337 a preveríme stav Vašej objednávky

Naše produkty sú dostupné na www.carnomed.sk/produkty a tiež v sieťach lekární Dr.Max, BENU, Pilulka, eTabletka, Vaša lekáreň a tiež v iných lekárňach po celom Slovensku

Na našom webe https://www.carnomed.sk/blog uvádzame zaujímavé štúdie, články a príbehy zákazníkov, ktoré majú skúsenosti s našimi produktami. Zároveň nás nájdete na sociálnych sieťach Facebook - www.facebook.com/carnomedsk, Instagram www.instagram.com/carnomedsk, Tiktotku www.tiktok.com/@carnomedsk

Nenašli ste odpoveď?

Nech sa páči položte nám otázku
alebo pomocou nasledujúceho formulára:
GDPR*

Otváracie hodiny

Pondelok
09.00 - 17.00 hod.
Utorok
09.00 - 17.00 hod.
Streda
09.00 - 17.00 hod.
Štvrtok
09.00 - 17.00 hod.
Piatok
09.00 - 17.00 hod.

Naše sociálne siete

Registrácia

Prihlásenie